Nářek Aliance

Húúú, poslední dobou jedeme na retro vlně, navíc pouze pro velice konkrétní publikum – Sons of Liberty a ostatní hráče Equilibria, potažmo onlajnovky World of Warcraft. Nalezl jsem další článek, který unikl prvnímu sítu. Poměrně přesně zde vystihuji tehdejší folklór – jak z naší strany: likvidaci překvapených oponentů, kteří zaklepali papučema povětšinou ještě dřív, než jim loading screen odhalil Stormwind, tak ze strany jejich: aneb jediné na co se zmohli je zde detailně literárně zvěčněno níže. Článek je opět okolo devíti let starý.  No povězte, nejsou tyhle retro výlety zábavné?

Haters gonna hate, but we love you anyway! 

Předesílám, že toto není topic určený k shazovaní Alianční frakce, mohlo by se to klidně jmenovat i „Nářek Hordy“, pokud by naše gilda byla alianční, jelikož věřím, že v Hordě je to nemlich to samy, škoda jen, že si to nejspíše nikdy neověřím v praxi.

Než se dostanu k pointě, začnu trochu zeširoka- už je tomu par týdnů, co se v naší gildě prosadila taková rozverná kratochvíle- dostat se do stormwindské věže mágů, a odtamtud vesele hubiti vše, co se objeví. Pro ty, kdo nevědí, o co jde- Mage Tower ve Stormwindu je místem, kde se objeví každý, kdo využije jakýkoliv portál odkudkoliv k přemístění do hlavního města Aliance.

Poslední dny/týdny je to také místo, kde kempí početně bezvýznamná skupinka hráčů z naší gildy, a vše na potkání podřízne jak čuně. Samozřejmě, hlavně proto, že než se dotyčnému nebožákovi stačí načíst obrazovka, uz líbá ksichtem podlahu.

Mnozí z vás mají možná na rtech otázku, proč, PROBOHA PROČ? Proč jsme tak zlí, a krutí, a zabíjíme hráče, kteří do Stormwindu vstupují s mírovými a pacifistickými úmysly, jsou naplněni klidem a harmonií, a my je stejně prachsprostě zabijeme.

Pokusím se vám na dvou podobenstvích vysvětlit podstatu naší gildy. Sice jsem si nikdy nehrál na písečku (Alíci vám budou tvrdit opak) presto si přijdu dostatečně kvalifikovaný, abych se to pokusil vysvětlit právě na tomto podobenství:

Chlapeček si staví hrad z písku, jeho skvostná skulptura sahá do překotných výšin, a přijde druhý chlapeček, slušně pozdraví, a začne si stavět svůj hrad. Jeho hrad je lepší, hezčí, a ten první klučina uz šilhá závistí, chrochtá, hýká, a hází zlostné obličeje, než vstane, a dotyčný hrad tomu druhému rozkope.

No… tak to NENÍ podobenství o naší gildě, to je podobenství o závistivých klacících, co dávají lidi na fórum, kvůli tomu, že mají o 3 fialové itemy víc, nebo že mají nějakého epického mounta, a oni ne, a chtějí ho taky, a když ho mít nemůžou, tak ať ho nemá ani nikdo jiny.

Druhé podobenství: Chlapeček si staví hrad z písku, přijde druhý, slušně pozdraví a začne stavět svůj hrad… jenže ouha, je to totální niemand, nemá architektonické nadání, a jeho hrad je žalostným zjevem alternativního umění. První chlapeček se na ten jeho výtvor podívá, pak se začne smát, směje se ještě víc, a na závěr mu tu jeho neduživou písečnou ruinu stejně rozkope.

TOTO jsou členové naší gildy. My nepotřebujeme objektivní důvod k tomu, abychom někomu škodili ve hře. Ten člověk nemusí být v ničem lepší, abychom měli potřebu ho vindiktivně šikanovat. Prostě stačí, že JE. Ve skutečnosti jsme totiž strašně milí a přátelští a toto je konečně místo, kde si můžeme ventilovat naše manýry zlobivých hochů (a děvčátek.)

Nyní pointa příspěvku: zabijeme někoho v totální přesile. Dotyčný člověk s touto eventualitou nemůže nic moc dělat, (pokud má navíc pomalý počítač, tak dokonce VŮBEC nic.)

Neděláme to primárně pro honory. Neděláme to ani pro killy… Děláme to pro tu nekonečnou srandu v /1 [General]: kde se na naši adresu po velmi krátké době objeví spousta nehezkých hanlivých slůvek a přízemních urážek, pouze za to, že naplňujeme úlohu PvP serveru bezezbytku.

Nyní si rozčleníme nepřátelské reakce do několika kategorií:

1.„Mám v hubě jak v polepšovně a nestydím se to ukázat“

Toto je asi nejpočetnější skupina. Po úmrtí jejich herní postavičky se začne obecný chat prohýbat pod plejádou nenávistných a vulgárních plivanců na strůjce jejich terminace. Dotyčný uživatel nás obdaruje hromadou slůvek, která se naučil již v mateřské školce, a myslí si, že jsou stále v módě, a že teď nás teda jako dostal. Nu, uznejte sami, pokud by vás někdo obdařil valníkem verbálního hnoje, nebyli byste zvědaví, zdalipak neumí ještě nějaké jiné, například vám neznámé nádavky?

Inu, já teda dycky zvědavý byl, a pokaždé jsem si uvědomil, že aby byla moje zvědavost ukojena, musím se bohužel opět zhostit smutné povinnosti pomoci dotyčnému na onen svět, neboť je to zároveň pro něj ventil, který potřebuje k tomu, aby se osmělil, a nakydal další slovní sajrajt na komunikační kanál. To byste nevěřili, že ty pravé perly se začnou objevovat až tak po pátém zabití dotyčného!

2.„Poď na duel!!!!! 1v1 si tě povodím jak malýho spratka!!!!“

Ano, i tyto bojovné větičky často slýcháváme…. Brunátný adolescent zlostně mlátí sevřenou pěstičkou do potlučené stolní desky, a když se dostatečně uklidní, roztřesenou rukou nás vyzve na férovku, snažíc se snad apelovat na nějaký pochybný smysl pro fair-play či co.

Uvedu tři důvody, které by snad mohly přesvědčit tyto moderní Puškiny, aby zanechali marných snah, co si kladou za cíl utkat se s kýmkoliv z nás v početně vyrovnaném a férovém souboji, jelikož stejně nikdy nebudou vyslyšeny.

 

1.Pokud by kdokoliv z hráčů naší gildy šel na duel, tedy by se vzdálil od hlavní mordparty, přisel by o honory a killy, které by mezitím obdrželi všichni ostatní v raidu, což by byla určitě škoda.

 

2.Procento mortality dotyčného hráče by se zvýšilo v závislosti na umění vyzyvatele. Pokud by náš zástupce potupně zhynul, (což je velice reálné) vrhlo by to špatné světlo na celou gildu. Zbytečný reputační risk.

 

3.Podobně jako bod jedna- pokud by hráč naší gildy zabil vyzyvatele, všichni ostatní by přišli o nicotný počet           honoru, a 1 lifetime kill, a takový hráč by místo pochvaly za vyhraný férový duel obdržel pouze kritiku za sobectví.

3. „Jste malý namachrovaný dětičky, co celé dny hrají wowko a léčí si komplexy!“

Mohu říct, že v téměř rodinné atmosféře, která v gildě panuje, pouze ostatní členové gildy mají jakýs takýs určitý přehled o tom, kdo co z nás dělá mimo wow, nikoliv nějaký náhodný alianční klacík, jehož virtuální postava žere virtuální hlínu z virtuální země. Proto tyto rychlé soudy, bagatelizace a zaručený podrobný popis našich jistě jak jinak než trapných, ubohých a jednotvárných životů jsou dosti předčasné, pusíci. Taktéž je zbytečné tipovat sexuální orientaci těch z nás, kteří vás poslali pod drn, jelikož tato s předmětným skutkem nijak nekoresponduje.

4. „Zakládám raid na hordu ve věži!!! /W me!!!“

Tato skupina uz je o poznání zajímavější. Dotyčný organizátor odvetné trestné výpravy se rozhodl vzít spravedlnost do svých rukou, a skrz organizovaný raid se chystá eradikovat naše prohnile existence z Věže Magie.

Bohužel nutno zmínit, že vůdce skupiny většinou není ani lvl 80, a přesto, že by rád rekrutoval jiné osmdesátky, kterých je plné náměstí, jeho snaha většinou vyjde jako jalová.

Může s yellem pobíhat po náměstí jak najatý, avšak povětšinou bezúspěšně, jelikož polovina hráčů Aliance jsou líná prasata postávající ve všeobjímající letargii, a druha polovina už zažila svou zkušenost s takovýmto kamikadze raidem, a zdráhá se zúčastnit dalšího.

Možná proto je veškerý odpor scvrknut do solitérních a ve většině případů sebevražedných misí, než se po třech čtyřech hodinách sebere dostatečné množství reskillem frustrovaných jedinců, vyšlou patnáct minut před sebou diverzní četu s krycím názvem „máme vypnuté pvp“ a potom se tam hladově nažene hlavní skupina a jako andělé pomsty nás začnou řezat. Ve stejnou chvíli doteď neškodní alíci z diverzní čety do nás rovněž radostně zaryjí rozličný arzenál zbraní, nebo nás začnou krmiti širokou paletou kouzel, a jelikož jsme v početním oslabeni, a přijde mi, že Wotlk je hlavně o početním oslabení/převaze, tak logicky zařveme.

Načež se ozve sbor radostného lolování jak v chatu, tak na různých komunikačních kanálech. Dotyční účastnici, kteří provedli reconquistu magické věže, se promptně pasují na polobohy, a případné zvědavce rozšafně krmi heroickými historkami o tom, jak jsme si opět ani neškrtli. Fakt, že tento „raid“ byl jejich čtvrtým, uz povětšinou nezmíní.

Přesto však pro poslední skupinu nalézám větších sympatií než pro všechny předchozí, jelikož tito se alespoň snaží se svým bědným osudem něco dělat, a ne se nechat zabíjet jako ovce a čekat na pomoc shůry, která většinou ani nepřijde. Vždy, když jsem šel na vládce ostatních měst (Exodar, Darnasus, Ironforge) setkal jsem se s nulovým odporem, většinou si toho útoku ani nikdo nevšiml.

Zatimco když nedávno útočila gilda Dragon Slayers na Silvermoon, zorganizoval jsem protiraid, který jim nepříjemně zatopil. Následně napadli Undercity, a tam už se setkali s tuhým odporem, presto nás nakonec porazili a k tomu jsme byli obviněni, že jsme bugli nebo schovali Sylvanas. Když potom zaútočili i na Orgrimmar, dostali finálně totální klepec – samozřejmě za velkého přispění ostatních hráčů Hordy, aneb operace Kryjte se za grýny, nebo také Potrava pro děla.

 

Závěrem, až se dneska zase potkáme v mágské věži, dám vám sem par směrnic, kterými byste se mohli řídit:

1/ Nemá cenu nám nadávat, akorát nám tím dodáváte vetší motivaci vás zajebat.

2/ Nemá cenu nás vyzývat na férový a poctivý duel, jelikož v reakci na vás stejně vyběhne deset lidí.

3/ Nemá cenu mudrovat o tom, jak prázdné jsou naše životy, když o nás nic nevíte, a vaše žvásty tímto směrem nás zajímají asi stejně, jako nová módní kolekce vesnického krejčího Jardy Pádla s názvem „Selka alá Dáma“

 

Jediné, co vám zbývá, je snažit se nás odtamtud vypudit, a vaši zaslouženou odměnou nechť je sborový chorus lolovani a skákaní po našich mrtvolách (co jsem si stačil všimnout, až znepokojivě vysoké procento hráčů tuto pokleslou činnost povazuje za svoji seberealizaci)

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Theme: Overlay by Kaira Extra Text
Cape Town, South Africa